Ключова подія української медіа-спільноти
Готель InterContinental Київ,
2 та 3 листопада / 2017
Розклад Конференції
День 1
02 листопада 2017
Відкриття конференції
10:00 - 10:30
Привітання організаторів та партнерів.
Сьюзан Косінські Фрітц, регіональна директорка місії Агентства США з міжнародного розвитку в Україні; Вейн Шарп, директор Internews в Україні.
Виступ ключового спікера
10:30 - 11:00
Перерва на каву
12:00 - 12:15
Дискусія 1:
11:00 - 12:30
Чи існують якісні медіа в Україні? Як українські ЗМІ впливають на суспільні процеси?
Модератори:
-
Андрій Куликов, голова правління ГО «Громадське радіо»
Учасники:
-
Юрій Макаров, член правління Національної суспільної телерадіокомпанії України;
-
Оксана Соколова, телеведуча, телепродюсер;
-
Кирило Лукеренко, головний редактор «Громадського радіо»;
-
Віктор Трегубов, головний редактор сайту «Петр и Мазепа»;
-
Віктор Шлінчак, керівник інформаційного агентства «Главком», голова правління Інституту світової політики;
-
Борис Давиденко, CEO, головний редактор VoxUkraine;
Панельна дискусія за участі керівників провідних медіа та медіа організацій, які обговорять, наскільки якісну інформацію українці можуть отримати з медіа, чи підтримують медіа позитивні зміни в суспільстві, чому поточна ситуація не задовольняє частину медіа спільноти та які шляхи для її покращення.
Перерва на каву
12:30 - 12:45
Дискусія 2:
12:45 - 14:15
Як допомогти суспільному мовнику? Що необхідно для успішної реалізації реформи?
Модератор:
Тарас Петрів, Президент Фундації «Суспільність - Centre UA»
Учасники:
-
Зураб Аласанія, голова Правління Національної суспільної телерадіокомпанії України;
-
Тетяна Лебедєва, голова Наглядової ради Національної суспільної телерадіокомпанії України, почесна голова Незалежної асоціації телерадіомовниківЖ
-
Олександр Богуцький, директор-президент телеканалу ICTV, член правління інвестиційно-консалтингової групи EastOne;
-
Олег Наливайко, голова Державного комітету з питань телебачення і радіомовлення України;
-
Євген Глібовицький, член Наглядової ради Національної суспільної телерадіокомпанії України;
-
Вейн Шарп, директор Internews в Україні
-
Джоан Барата Мір, міжнародний експерт зі свободи вираження поглядів, свободи медіа та медіа-регулювання (Іспанія).
Питання до обговорення:
-
В чому особливість ролі Суспільного мовника для забезпечення українців якісним контентом?
-
Які зміни відбулися впродовж першого півріччя роботи нової дирекції?
-
Що стоїть на заваді завершення реформи?
-
Чому держава не виконує вимоги закону щодо фінансування Суспільного мовлення? Які наслідки це матиме?
-
Яка роль міжнародних та національних організацій у розвитку Суспільного мовника? Яка допомога від них потрібна?
-
Чи має журналістська спільнота проявляти професійну солідарність та підтримувати розвиток Суспільного? В чому така підтримка має полягати?
Обід
14:15 - 15:00
Дискусія 3:
15:00 - 16:30
Регіональний контент в національних та регіональних медіа. Чи знають українці, що насправді відбувається в їхніх громадах?
Модератор:
Світлана Єременко, виконавча директорка Інституту демократії ім. Пилипа Орлика
Учасники:
-
Наталія Стеблина, координаторка одеської експертної групи Інституту демократії ім. Пилипа Орлика;
-
Роман Шутов, програмний директор ГО «Детектор медіа»;
-
Марія Давиденко, журналістка, директорка інформаційного агентства «Вчасно»;
-
Андрій Шаповалов, директор ТРК «ЛОТ»;
-
Юлія Огданська, редакторка незалежної газети «Новини Сватівщини»;
-
Володимир Кіпень, директор Донецького інституту соціальних досліджень і політичного аналізу.
Питання до обговорення:
-
У чому місія сучасної регіональної журналістики? Як регіональні медіа реагують на виклики сьогодення?
-
Чому ЗМІ не дають повної інформації про життя місцевих громад?
-
Інформація чи аналітика? Який тип контенту переважає у регіональних медіа?
-
Чи інформують регіональні медіа про національні ініціативи та реформи в Україні?
-
Чи є позитивні приклади співпраці регіональних і національних медій? Як відбувається обмін інформацією між регіонами?
-
Чому деякі місцеві медіа України перетворюються на майданчики для поширення маніпуляцій і пропаганди? І що з цим робити?
-
Як регіональні журналісти пишуть про війну на Сході, військових та переселенців?
-
Чому журналісти залишаються залежними і не контролюють місцеву владу?
-
Чи зміниться ситуація після закінчення реформи обласних регіональних телерадіокомпаній і роздержавлення комунальних ЗМІ?
Перерва на каву
16:30 - 16:45
Дискусія 4:
16:45 - 18:15
Роль журналіста в умовах гібридної війни та в епоху постправди
Модератор:
Андрій Кулаков, Інтерньюз – Україна
Учасники:
-
Діана Дуцик, виконавча директорка ГО «Детектор медіа»;
-
Ірина Штогрін, журналістка, редакторка Радіо Свобода;
-
Мері Мицьо, американська журналістка та медіа-юрист;
-
Адам Беррі, юрист Munger, Tolles & Olson (США);
-
Оксана Дихніч, керівник проектів «Антизомбі» та «Громадянська оборона».
Питання до обговорення:
-
Як відрізнити маніпуляцію та інформаційну атаку за нових умов, коли будь-який журналістський матеріал можна розглядати як альтернативний погляд?
-
Чи можливий «журналістський позитивізм» чистих фактів?
-
Які критерії журналістського матеріалу? Чи не настав час перегляду журналістських стандартів чи їх артикуляції?
-
Чи залишаються цінністю факти, чи ми переходимо в епоху, коли для людей мають значення лише оцінки тих, кому вони довіряють?
-
Як вплинула гібридна війна на журналіста? Чи може він залишатись неупередженим? Чи може існувати «патріотична журналістика» і що це таке?
-
Як відрізнити справжнього журналіста від інформаційного кілера?
-
Як побороти фейки? Чи засіб від них знаходиться всередині журналістики? Чи мають цим займатися журналісти?
-
Чи мають професійні журналісти вести пряму боротьбу з фейками і як самим не вдатися до маніпуляцій?