top of page

13 ЖОВТНЯ 2023

10:00 - 10:30

Ранкова кава

ГОЛОВНА ЗАЛА

10:30 - 12:00

Дискусія 3. Медіареформа: стан реалізації та перспективи

Питання до обговорення:

●        Якими є результати першого півріччя дії нового закону?

●        Які основні виклики реформи зараз і у найближчій перспективі?

●        Чи здатна Національна рада реалізовувати реформу в умовах, що склалися?

●        Якою буде Стратегія діяльності Національної ради у 2024-2026 рр.?

●        Які перспективи створення органів спільного регулювання?

Учасники:

●      Микита Потураєв, народний депутат України

●      Валентин Коваль, Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення;

●     Тетяна Смирнова, 1+1 media;

●     Ігор Розкладай, Центр демократії та верховенства права;

 

Модератор: Андрій Яницький, Espreso.tv

ЗАЛ №1 - ДИСКУСІЇ

10:30 - 12:00

1. Професійний капітал для медіа: як подолати кризи та убезпечити майбутній розвиток. (Круглий стіл)

Учасники:

  • Сергій Даниленко, університет «імені Тараса Шевченка»

  • Дмитро Тузов та Олена Сіваш, Фундація Суспільність

  • Дмитро Зінчук, ГО «Інтерньюз Україна»

  • Наталія Котєнєва, Liga.net

  • Сергій Марченко, Borsch - Рекрутинг Майбутнього

ЗАЛ №2 - ПРЕЗЕНТАЦІЇ

10:30 - 11:00

Революційне рішення для діджиталізації локальних українських медіа. Презентація платформи youmedia.space - Беднарська Наталія, digital директорка НА

11:00 - 11:30

2. Грантові можливості для медіа, Оксана Майдан, Internews

11:30 - 12:00

3. Перспективи діджитал реклами - Анастасія Байдаченко, IAB Ukraine

12:00 - 12:20

Перерва на каву

ГОЛОВНА ЗАЛА

12:20 - 12:40

Презентація опитування USAID-Internews щодо споживання медіа

Джилліан МакКормак, Internews

ГОЛОВНА ЗАЛА

12:40 - 14:15

Дискусія 4. Зміна парадигми споживання медіа

 

  • Питання до обговорення:

  • Чи дійсно можна говорити про докорінну зміну звичок українців у споживанні медіа? 

  • На який тип контенту/ платформи зараз найбільший запит аудиторії?

  • Чи можна очікувати повернення до довоєнних звичок після перемоги?

  • Чи варто йти за аудиторією в Телеграм та інші платформи?

  • Як змінюється роль традиційних медіа?

  • Як медіа адаптуються до зміни портрету аудиторії, її запитів щодо форматів контенту, платформ?

Учасники:

  • Джилліан МакКормак, Internews

  • Андрій Таранов, Суспільне мовлення

  • Борис Стефанків, Твоє радіо (Zoom)  

  • Тарас Петрів, Фундація «Суспільність»                                                                                                                                                                                          

Модераторка: Юлія Банкова, Liga.net

ЗАЛ №1 - ДИСКУСІЇ

12:20 - 14:15

2. Критерії онлайн-медіа: європейський досвід та українські реалії визначення медіа в онлайн середовищі (від Цифролаби)

 

З набранням чинності медійним законом, онлайн-медіа вперше отримали офіційний статус, а з ним і нові зобовʼязання. Водночас, питання віднесення до медіа сторінок блогерів у соціальних медіа, веб-сайтів організацій, освітніх платформ та інших онлайн-ресурсів досі залишаються відкритими.

Під час дискусії юристи Лабораторії цифрової безпеки презентують підходи ЄС та Ради Європи щодо визначення онлайн-медіа та запропонують учасникам обговорити критерії, які мають бути відображені в акті спільного регулювання, що буде напрацьований Національною радою та представниками субʼєктів у сфері онлайн-медіа.

ЗАЛ №2 - ПРЕЗЕНТАЦІЇ

12:20 - 12:40

4. Особливості споживання ТБ під час війни - Олена Міронова, Індустріальний Телевізійний Комітет

12:40 - 13:15

5. "Лабораторія форматів" - творчі та фінансові можливості для регіональних ТРК, Оксана Панасівська, Національна асоціація медіа 

13:15 - 13:45

6. Як штучний інтелект полегшив роботу редакції "Бабеля" - Олена Пашковська, Бабель

13:45 - 14:15

7. "Чому журналістам варто страхуватися під час відрядження у прифронтові/особливі регіони" - Дмитро Тузов і Олена Сіваш, Фундація Суспільність

14:15 - 15:15

Обід

ГОЛОВНА ЗАЛА

15:15 - 16:45

Дискусія 5. Роль медіа у відновлені: як забезпечити ефективність громадського контролю

Питання до обговорення:

  • Як медіа можуть підтримати національне відновлення? Яка роль громадського контролю?

  • Яким стандартам мають відповідати журналістські розслідування?

  • Чи є реальним  конфлікт між потребою збереження єдності суспільства та необхідністю незалежного громадського контролю?

  • Як не втратити увагу аудиторії за умови зростаючого запиту на позитивні новини? 

  • Де межа суспільного запиту на підзвітність органів державної влади?

Учасники:

  • Валерій Пекар, Києво-Могилянська Бізнес-Школа

  • Володимир Торбіч, 4 влада;

  • Олександра Панова, ГО «Інтерньюз Україна»

  • Роман Кульчинський, Texty.org.ua.

  • Марія Смик, Рубрика;

Модераторка: Катерина Коберник, Бабель

ЗАЛ №1 - ДИСКУСІЇ

15:15 - 16:45

3. Проблеми акредитації та доступ журналістів до фронту (Круглий стіл)

 

Учасники:

1. Оксана Романюк, Інститут масової інформації (ІМІ)

2. Євген Воробйов, Платформа прав людини 

3. Кушнір Мар'ян, кореспондент, Радіо Свобода

4. Єгор Логінов, проект Донбас Реалії, Радіо Свобода

5. Іван Антипенко, ҐРУНТ, Радіо Свобода, Громадське, BBC Україна

ЗАЛ №2 - ПРЕЗЕНТАЦІЇ

15:15 - 15:45

8. Індекс медіаграмотності, Галина Петренко та Вадим Міський, ГО "Детектор медіа" 

15:45 - 16:15

9. Додаткова монетизація: персоналізована реклама на телебаченні - Максим Кравчук, Cosmonova Broadcast

16:15 - 16:45

10.  "Важливість регіональних медіа у час війни. Як спільне навчання в програмі "Екстернат ІДПО" підсилило регіональні медіа та створило продуктивну комьюніті" -  Олена Самойленко, Інститут демократії ім. Пилипа Орлика

16:45 - 17:15

ПІДСУМКИ КОНФЕРЕНЦІЇ /ЗАКЛЮЧНІ СЛОВА

ОРГАНІЗАТОРИ

1logo_2.jpeg
1logo_1.jpeg
nam_logo_black.png

bottom of page