9323706488_fcd7e2687e_o_edited_edited

Ключова подія української медіа-спільноти

Готель InterContinental Київ, 
2 та 3 листопада / 2017

Розклад Конференції
День 1

02 листопада 2017 

Відкриття конференції

10:00 - 10:30

Привітання організаторів та партнерів.

Сьюзан Косінські Фрітц, регіональна директорка місії Агентства США з міжнародного розвитку в Україні; Вейн Шарп, директор Internews в Україні.

Виступ ключового спікера

10:30 - 11:00

Перерва на каву

12:00 - 12:15

Дискусія 1:

11:00 - 12:30

Чи існують якісні медіа в Україні? Як українські ЗМІ впливають на суспільні процеси? 
 

Модератори: 

  • Андрій Куликов, голова правління ГО «Громадське радіо» 

Учасники: 

  • Юрій Макаров, член правління Національної суспільної телерадіокомпанії України; 

  • Оксана Соколова, телеведуча, телепродюсер; 

  • Кирило Лукеренко, головний редактор «Громадського радіо»; 

  • Віктор Трегубов, головний редактор сайту «Петр и Мазепа»; 

  • Віктор Шлінчак, керівник інформаційного агентства «Главком», голова правління Інституту світової політики; 

  • Борис Давиденко, CEO, головний редактор VoxUkraine;

Панельна дискусія за участі керівників провідних медіа та медіа організацій, які обговорять, наскільки якісну інформацію українці можуть отримати з медіа, чи підтримують медіа позитивні зміни в суспільстві, чому поточна ситуація не задовольняє частину медіа спільноти та які шляхи для її покращення.

Перерва на каву

12:30 - 12:45

Дискусія 2:

12:45 - 14:15

Як допомогти суспільному мовнику? Що необхідно для успішної реалізації реформи? 
 

Модератор: 
Тарас Петрів, Президент Фундації «Суспільність - Centre UA»
Учасники: 

  • Зураб Аласанія, голова Правління Національної суспільної телерадіокомпанії України; 

  • Тетяна Лебедєва, голова Наглядової ради Національної суспільної телерадіокомпанії України, почесна голова Незалежної асоціації телерадіомовниківЖ 

  • Олександр Богуцький, директор-президент телеканалу ICTV, член правління інвестиційно-консалтингової групи EastOne; 

  • Олег Наливайко, голова Державного комітету з питань телебачення і радіомовлення України; 

  • Євген Глібовицький, член Наглядової ради Національної суспільної телерадіокомпанії України; 

  • Вейн Шарп, директор Internews в Україні 

  • Джоан Барата Мір, міжнародний експерт зі свободи вираження поглядів, свободи медіа та медіа-регулювання (Іспанія).

Питання до обговорення:

  1. В чому особливість ролі Суспільного мовника для забезпечення українців якісним контентом? 

  2. Які зміни відбулися впродовж першого півріччя роботи нової дирекції? 

  3. Що стоїть на заваді завершення реформи? 

  4. Чому держава не виконує вимоги закону щодо фінансування Суспільного мовлення? Які наслідки це матиме? 

  5. Яка роль міжнародних та національних організацій у розвитку Суспільного мовника? Яка допомога від них потрібна? 

  6. Чи має журналістська спільнота проявляти професійну солідарність та підтримувати розвиток Суспільного? В чому така підтримка має полягати?

Обід

14:15 - 15:00

Дискусія 3:

15:00 - 16:30

Регіональний контент в національних та регіональних медіа. Чи знають українці, що насправді відбувається в їхніх громадах? 
 

Модератор: 
Світлана Єременко, виконавча директорка Інституту демократії ім. Пилипа Орлика
Учасники: 

  • Наталія Стеблина, координаторка одеської експертної групи Інституту демократії ім. Пилипа Орлика; 

  • Роман Шутов, програмний директор ГО «Детектор медіа»; 

  • Марія Давиденко, журналістка, директорка інформаційного агентства «Вчасно»; 

  • Андрій Шаповалов, директор ТРК «ЛОТ»; 

  • Юлія Огданська, редакторка незалежної газети «Новини Сватівщини»; 

  • Володимир Кіпень, директор Донецького інституту соціальних досліджень і політичного аналізу.

Питання до обговорення: 

  1. У чому місія сучасної регіональної журналістики? Як регіональні медіа реагують на виклики сьогодення? 

  2. Чому ЗМІ не дають повної інформації про життя місцевих громад? 

  3. Інформація чи аналітика? Який тип контенту переважає у регіональних медіа? 

  4. Чи інформують регіональні медіа про національні ініціативи та реформи в Україні? 

  5. Чи є позитивні приклади співпраці регіональних і національних медій? Як відбувається обмін інформацією між регіонами? 

  6. Чому деякі місцеві медіа України перетворюються на майданчики для поширення маніпуляцій і пропаганди? І що з цим робити? 

  7. Як регіональні журналісти пишуть про війну на Сході, військових та переселенців? 

  8. Чому журналісти залишаються залежними і не контролюють місцеву владу? 

  9. Чи зміниться ситуація після закінчення реформи обласних регіональних телерадіокомпаній і роздержавлення комунальних ЗМІ?

Перерва на каву

16:30 - 16:45

Дискусія 4:

16:45 - 18:15

Роль журналіста в умовах гібридної війни та в епоху постправди 

Модератор: 
Андрій Кулаков, Інтерньюз – Україна 
Учасники: 

  • Діана Дуцик, виконавча директорка ГО «Детектор медіа»; 

  • Ірина Штогрін, журналістка, редакторка Радіо Свобода; 

  • Мері Мицьо, американська журналістка та медіа-юрист; 

  • Адам Беррі, юрист Munger, Tolles & Olson (США); 

  • Оксана Дихніч, керівник проектів «Антизомбі» та «Громадянська оборона».

Питання до обговорення: 

  1. Як відрізнити маніпуляцію та інформаційну атаку за нових умов, коли будь-який журналістський матеріал можна розглядати як альтернативний погляд?

  2. Чи можливий «журналістський позитивізм» чистих фактів? 

  3. Які критерії журналістського матеріалу? Чи не настав час перегляду журналістських стандартів чи їх артикуляції? 

  4. Чи залишаються цінністю факти, чи ми переходимо в епоху, коли для людей мають значення лише оцінки тих, кому вони довіряють? 

  5. Як вплинула гібридна війна на журналіста? Чи може він залишатись неупередженим? Чи може існувати «патріотична журналістика» і що це таке? 

  6. Як відрізнити справжнього журналіста від інформаційного кілера? 

  7. Як побороти фейки? Чи засіб від них знаходиться всередині журналістики? Чи мають цим займатися журналісти? 

  8. Чи мають професійні журналісти вести пряму боротьбу з фейками і як самим не вдатися до маніпуляцій?

ОРГАНІЗАТОРИ

1logo_2.jpeg
1logo_1.jpeg